och nu minns jag, har aldrig förstått mig på kärlek, inte det minsta..

du är min lilla flicka som hjälpte mig från skiten.
knarket var populärt jag kände mig sliten.
du visa ingen smärta, du visa mig kärlek och pricka mitt hjärta.
du gjorde dina misstag och jag likaså.
ingenting i världen kan skilja på oss två.
jag har haft det jobbigt men ser att du förstår.
kärleken som antik, ja den består.
vad som än händer så finns jag vid din sida.
tar på mig skulden bara du slipper lida.
du är det vackraste jag har jag kommer aldrig lämna dig.
om jag gör fel, jag svär jag ska förbättra mig.
ayyo jag svär jag ska förbättra mig

kärlek som kärlek vi skapar en framtid
skapar romantik jag släpper dig aldrig
spelar ingen roll
vad du än gör
jag kommer älska dig tills dagen då jag dör.

vad som än händer så finns jag här för dig
vänder jorden upp och ner bara du älskar mig
hoppas o vi-vill att du aldrig lämnar mig
om jag gjort nåt dumt, jag kommer att förändra mig
kärleken blir jobbig men vi kämpar fram
du hade de jobbigt du somna i min famn
jag älskar dig **** vill att du e kvar, här hos mig.
för du e e den enda som jag har.
älskar dig föralltid för all fucking framtid.
vill att du stannar kvar, här hos mig.
kommer aldrig lämna dig, stannar vid din sida.
tar på mig skulden bara du slipper lida.
ja bara du slipper lida..
ja bara du slipper lida..
älskar dig **** bara du slipper lida..

denna låten var menad till min vän, min bästavän.
men eftersom att jag inte skrivit den så är det ju "kärlek" den handlar om, och jag ville inte göra om den för den är så fin.. så ja, allt passar in, förrutom att jag och min bästavän är inte kära, om ni fula undrar.



bild från 5an, nawe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0