save your goodbye.

hallådär!

har ni haft en bra dag? jag har haft en sån jävla bra dag!
Började dagen morgonen med att åka in till lisababe med bussen, de satt en seg tant brevid mig som jag störde med att lyssna med högsta volym på eminem och byz(H) jag tror hon älskar mej..(a)

Men så kom jag alltså till lisa och efter ca. en timme så stack vi till skolan och hade biologi, bästa ämnet ju;)
Skoladagen gik ganska fort, det är ju fredag. och vi har bara 3 lektoner, härligt!

men efter det så var jag och lisa lite random och gjorde inte så mycke, mest spelade in lite onödiga filmer(a'
och är så bra som bara vi kan vara:D
efter ett tag så gick vi bort till netto och mötte upp K1<3 och alex, faaaaaaaaaaan vad jag saknat dig älskling:(
a men vi hade de jättemysigt och va lite mer random, vi kollade på en Jason film och jag och älskling låg tydligen och kommenterade filmen så mycke så att det kunde blivit en egen film, den filmen hade blitt bättre, för seriöst.
FILMEN SÖG FUCKING SÖG!
sen vid 20:30 skulle dom hem, buhu vad jobbigt de är att säga hejdå när man vet att man inte kommer ses på ett tag:(

-save your goodbye.


du e min, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0