lite låg uppdatering här?



Känns som att jag inte uppdaterat på jättelänge, fast när jag tänkr efter så var det ju imorse;)
hihi, ja.. jag skrev ju lite om min jobbiga skoldag alltså innan..
vi började dagen med sjöld, inte så farligt, började göra ett par mjukisbyxor, gissa vilken färg?

miwhi..babyrosa:D de är skitfult men de är gulligt;) sen hade vi tyska, och vi har tur så vi behöver inte kunna stava orden förrens i sjuan(H)
sen hade vi alltså MATTEPROV, böööööööööööööh! men det gick hyffsat. Och sen vaccinationen, fyfan vad grym jag e!
haha, jag gick in i rummet med lisa då, och det är ju två stycken tanter som vaccinerar så jag gick in och ropade:
-jaha, och vem ska vaxa mig då?;)


sen har dagen segat sej as fuck!
typ min dag:D hope you like it^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0