det går över...sen.

hallå, innan jag skriver om dagen och lite så så måste jag skriva av mig lite..


fan.
det är slut, men det är mitt egna val.
jag kan inte beskriva känslan, typ..vemod?
jag vet inte längre, jag gillar dig, fett mycket!
och du har betytt så jävla mycket, antar att du fortarande gör det
annara hade jag inte gråtit så jävla fucking mycke som jag har gjort och gör nu när jag skriver dethär..
när jag lämnade dig där på stationen, jag hade bestämt mig då, jag visste att det nog skulle va sista gången som jag fick hålla om dig, men alltså.
det är bäst såhär. det funkar inte.
vi har kännt varann i lite mer än en månad, inte många som vet men vi blev tillsammans första gången vi träffades..
och det är väl som dom vuxna säger, man kan inte älska någon innan man känner dom ordentligt!
om vi kännt varann lite längre innan vi blev tillsammans så kanske de hade funkat, men nu är det inte så såatte..
NU ÄR DET SÅHÄR!
jag kommer inte komma tillbaka, för..jag ska va stark, som jag aldrig någonsin vatt något vidare på.
men jagvet att det nog kommer bli bättre såhär.

menduvet, jag gillar dig, och jag vill inte att du ska va ledsen.


nysten ft. kimberly-jag vill inte va kär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0