vet inte vad?

vet inte om jag ska vara lycklig eller ledsen? Jag vet inte längre, det e så mycke som händer bara..
Jag ska inte lägga ut värsta texten om att det är så synd om mig och massa sånt!


Men jag vill bara kunna va sju år igen, fast då skulle man ändå behöva växa upp och gå igenom allting en gång till, och det är väl det minsta jag vill! i alla fall, ska försöka göra en förendring här! Jag ska fortsätta va den jag är, jag ska fortsätta att älska punk och jag ska fortsätta att skita i alla andra som bara är ute efter att såra..

men däremot så ska jag lära mig att inte låta männsikor såra mej, jag ska lära mig att tårar inte minskar smärtan, hur mycke man än vill det. Jag ska lära mig att tänka innan jag gör nåt! Jag ska bli en bättre människa helt enkelt!
Det får gå hur det vill
, men jag tänker fan i mej försöka! och nej, jag tänker inte bli den här blyga lilla skiten, jag tänker fortsätta att va kaxig och stå för den jag är, men jag ska sluta med alla dåliga saker!



/linnearoslund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0