tidsfördriv..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Väääldigt viktig information.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov..?

vad gjorde du för 15 minuter sen: Hittade den här på ebbys blogg.

Det sista du sa högt: Haha, ne jag vet!

Det senaste någon sa till dej: Du ska inte sitta vid datorn nu jävelpippi( ja, de va min bror som sa de;)

Vad har du druckit idag: Vatten än så länge.

Vad var det senaste du åt: Vet ifan va det va?

Vad var det senaste du köpte: säkert nåt onödigt.

vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrun

Vad är det för väder hos dig nu: Mulet men hyffsat varmt.
Godaste glassmaken: chokladen,
kärlek vid första ögonkastet: Både ja och nej.

Sover du tungt: Ja, oväckbar typ!
Drömmer du mardrömmar: Det händer väl ibland.

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb & trivs defenetivt inte med att plugga!
Favoritklädsel: mina rosa DC shorts;)

Favoritlåt just nu: Viva la gloria.
vad ser du om du tittar till höger? vägg.

Vad gör dig glad just nu: Tanken på ikväll!
Vad ska du göra härnäst?Musik

Humör just nu: trött men lycklig (:
Favoritgodis: Ingen aning?
kläder idag: nån tröja, mjukisbyxor, ska byta sen.

Sommarplaner: Fira Brüno,





Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska självklart!

Vad är viktigast för dig: Min mamma&pappa, mina syskon och mina vänner.

Är du kittlig: nej.
snarkar du:  nej,  men pratar i sömnen gör jag dock ALLTID tydligen.

Stjärntecken: tvilling.



Tror inte man behöver nämna att jag har tråkigt, man fattar det rätt lätt i alla fall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0