parody(L)

HAHA, jag och zoe cyklade hem till mig Isgärde-Glömminge..
Vi satte oss vid datorn och kolla runt lite, och så hitta ja ett klipp som jag inte sett på jättelänge,
-crackboy, wtf?
Så vi betämmde oss för att spela in vår egna crackboy;)
Det gick jävligt bra! Haha, fast vi höll på att dö utav skratt när vi spelade in!
Sen spelade vi in parodys till "One less only justin bieber girl", och "your the one that I want"
Båda gick gaaanska bra, vi kanske lägger upp någon utav dom sen,
Då får ni både original och parody, men det går inte nu eftersom att det är en macbook, så det kommer sen!

Men tyst om det för det blir nog liv på Zoe isf;) Men zoe ska i alla fall sova hos mig inatt, och imorgon ska jag kanske sova här och sen sover hon hos mig på stugan(a)


Sommriga kramar till alla snälla & söta, med andra ord inte du;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0