okej, en sista chans!

Det får fan va nog nu! (hehe, sorry nellie)

Men jag har insett nu att jag ska gå min egna väg, jag har alltid vatt rädd för att bli lämnad och ensam.
Så därför har jag stannat kvar hos människor som bara har sårat och skapat problem!
Jag har ängnat flera år med sånna människor, när dom inte ens är värda en jävla sekund!

men nu. Jag har bestämt mig, för jag har insett en så jä*la viktig sak! Jag är en egen männsika, jag ska inte låta folk trampa på mej, jag ska från och med nu inte längre vara rädd. Jag ska från och med nu gå min egna väg.

Jag ger allt det här en sista chans, om det inte funkar..
Då packar jag mina grejer och sticker här ifrån, och hoppas kunna börja om på nytt. Jag menar det, allt har endå
gått rent åt helvete här.




TTYL-talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0