MobilBlogg;)

Just nu är jag och familjen hemma hos tures kompis familj, sitter i deras soffa och har tankar på mord. På alla jäkla flugor! Dom är så jävla irriterande! Men ja, snart ska vi äta, grilla tror jag? Jag sitter och funderar på vad jag ska göra nästa vecka. Jag har liksom inte träffat min babe på jättelänge!inte blir det bättre utav att hon åker till göteborg i en vecka nu heller:( men du får ha det superkul! Och tänka på mig när du åker balder på liseberg. Äeh fan! Nu har jag bestämt mig jag ska uträtta mitt mord! Men ingen idé att ringa polisen för det är bara alla fucking flugor jag ska ge mig på. Men nu ska jag äta, det ser faktiskt jättegott ut! Hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0