Mobilblogg

-För det första vill jag säga till "bjas" ska säkert stå bajs, att jag egentligen inte behöver försvara mig eftersom att du ändå är en loser.
Bara så duvet
-I don't give a fuck! Jag tar inte åt mig, okej?

det är en sak till som är lite kul, att du inte vågar stå för din åsikt. Eftersom att du inte vågar skriva ditt namn. Men C.T give it up! Jag vet vem du är bättre än du själv;) Men det var inte det jag skulle skriva, utan bara det att jag är hemma hos pappas kompis som jag sa. Det är pinsamt' jag vill härifrån.

 C.T: don't play whit bitches who knows to play it better.

Kommentarer
Postat av: ???!?!

Du värkar ta åt dig veldigt myket eftersomm du jör inläg av kåmentana?!?!

2010-07-12 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0