Maow(L)

Jupp! Nu är det betämmt, katten ska heta Maow, fast jag kommer kalla den för paow;)

paow är verkligen otroligt gullig! När vi te.x skulle ta bilen till stugan så fick vi ju ta med katten eftersom att det bara va andra dagen hemma hos oss, och jag fick ju då hålla buren när vi åkte..
På en kattbur som ni vet så är det ju typ massa "hål" i väggen, och katten va så rädd att den under nästan halva resan hade tassarna utanför och kl'ngde sej fast i min tröja...Naaw!

Den är väldigt liten med, när jag först kollade på bilden som jag la in i ett tidigare inlägg så tyckte jag att hon såg jättestor ut, så snacka om att jag fick en chock när jag fick se dethär....


Kommentarer
Postat av: Evelina

fiin katt! :D

2010-07-11 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0