jag lever fortfarande;)

hejhej, min update har varit åt helvete, men har ju trots allt ett liv ochså(a'

Blir lite kort redogörelse om dagarna utan update:

Torsdag- sov ju över med lisa, vi va helt rastlösa och typ ingen energie.. men så ringde Sofia & Anna så vi stack ut med dom och snackade ett ganska bra tag! Säger bara en sak: "det är min lillasysters moped.." HAHA!

Fredag- lisa tog bussen hem, och jag och familjen åkte till stugan där vi inte har nåt internet så fixade bara bilderna.. Åkte hem på kvällen sen, men kunde inte blogga då heller för datorns brandvägg hade typ fuckat ur;)

Lördag- Dagen idag alltså, har inte gjort alls mycke, Martin och Johanna kom förbi en stund, annars ingenting.. Tänkte ladda in nya låtar till mobben snart;)


Nu är det i alla fall bestämt att jag ska ha rummet därnere.. Awseome! Det ska vara svart/grått och massa green day saker! So linnea style!(L)


Kissies;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0