Gulligt att du erkände:)

Lilla Carl, nu skiter jag i att jag nämner ditt namn i min blogg och att vem som helst kan läsa det, för det var nästan som att du bad om det!

-okej, lyssna nu, och gör det noga!

" Vi var bästa vänner, inte längre, det funkar inte med vänskapen om det är kärlek inblanad och det har jag vetat i över ett år att det har varit från din sida..Jag trodde faktiskt jag dumpat dig tillräckligt många gånger för att du skulle vara så dum& förstöra vår sista tid tillsammans genom att fråga om vi kunde blir tillsammans, du vet att jag inte kan säga nej till dej. även om jag verkligen verkligen vill! och du kan faktiskt inte bli sur över att jag gjorde slut nu igen, eftersom att man har rätt till sina känslor och ska inte känna sej tvingad att känna på ett visst sätt! Vi hade kunnat fortsätta va vänner men nu när du har kommenterat massa bullshit!Så känns det faktiskt inte som att jag vill?.. Va kan ta te.x det där inlägget när jag la upp lite bilder på lite skor som jag tyckte va snygga, "så jävla horiga skor" Carl, lilla du, hur vet du att Horor har på sig sånt? när såg du senast en hora?Vet du ens vad det är? "



och nu kommer du klaga på att jag hänger ut dig i min blogg, men lille vän, du ber om det! men pojken var ju snäll  nog och sa att det va han som kommenterat när jag påpeka det:)


Sweet boy, but I still hate you!                    +det där med carliness kan du ju ta och stoppa upp i asset!


Kommentarer
Postat av: carl

det var inte jag för fan!!!!!!!!



du är så jävla plastig!!!!

"Barbie"

2010-07-12 @ 00:21:01
Postat av: alice

bra skrivet (:<3

2010-07-12 @ 10:28:41
URL: http://alicewendel.blogg.se/
Postat av: Inte zoe iaf...xD

hahahhahhaha carls komentar xD



du vet carl det är du som är köttsås xD xD xD<33

2010-07-12 @ 11:20:24
URL: http://zoes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0