fanfanfanfannnnnn!

"va är det med henne" tänker ni väl nu, jo det ska ja berätta...

-jag har utan att överdriva ingenting att göra i sommar!Så sjukt segt! Skulle ju ha åkt med Lisa till Göteborg i en vecka, men naeh! Synd om mej, men tur för er. För om jag hade åkt med så hade updaten här på bloggen varit åt helvete! Anyway, ska alltså inte göra någonting på lovet...suuug!

Annars har jag vatt med zoe en stúnd idag, vi hade kul som vanligt.


juste, kanske ska till jätteröv med zoe nästa vecka ochså, skulle egentligen åkt med Lisa, men nu ska ju hon till Götet utan mej:/
Och så ska jag med skälby till liseberg, det är ju i september, men ändå..



kissies to  my bitches;*

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-05 @ 21:32:56
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Getteröööööö stänger den 16:e , så du vet ;)

2010-07-06 @ 11:14:01
Postat av: bajs

dett är ju injen somm läser din blogg i ala fal????

2010-07-08 @ 15:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0