updaten har vatt seg, sorry!

Hej, updaten har ju vatt i högsta laget eller hur:D

Men hade fullt upp imorse när jag tänkte blogga, höll precis på att göra klart inlägget imorse när jag märkte att bussen gick om 3 minuter..haha! Så jag fick springa for tsom
fram till hållplatsen;) Men jag hann med den i alla fall:D Sen när jag kom in till stan så gick jag hem till Lisa eller, typ mitt "andra hem" bor i stort sätt här hemma om ni fattar vad jag menar^^

Vi va inne i stan en stund, och letade efter "töjningsörhängen" åt Lisa, sen hittade jag ett par sjuuukt nica byxor på new yorker som jag tror jag ska köpa imon;) Innan vi gick hem så tappade klantiga jag min mobil med-.-
men hittade den efter typ en timme:S men de fattade ni nog, jag hade varit helt jävla död om jag inte fått tillbaka den!

I alla fall, de blir nog en del inlägg ikväll tror jag? Bara för att liksom;)


jag ser typ ut som en alv på bilden:S

TTYL

Kommentarer
Postat av: petra

så jävla söt du eeeee ;)<3333333

2010-08-13 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0