tönt#1



Asså, jag blir så jävla lack på männsikor som du! Liskom, hur ska du ha det?
igår va du ju typ helt desperat om att du skulle träffa mej, och nu kan du ju bara ta och suga röv alltså!
Du vet ju knappt om du vill snacka eller inte, du bara skriver ju för att ha något att skriva!

tänker inte ens bry mej om att jag nämner ditt namn eftersom att du ändå inte har nåt liv..

John-vill du mej?

jag-ingenting?

John- sluta

jag- med vad (bara för att retas liksom)

John-sluta!!!

bryr mej inte om att svara..

John-Sluta!

John- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!SLUTA!

Jag-Asså, please, väx upp!

John- Hej

Jag- hej

John-Puss

Jag-Pussy

John- Älskar dej med.

Jag- okå

plus att han skrev hej och sluta typ 6793002 gånger till:D



John john john, please get over it, jag vet att du är jätteledsen över att vi inte kom i samma klass, men du behöver inte trötta ut mej med dina sms som mest är patetiska.

Kyss på dej;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0