nyss vaknat

hemma hos mej, sov alltså inte hos lisa.

Vi skulle ut oh träffa gummiankan pontus som jag kallar honom nu, men så typ hitta vi inte varann, och lisa va tvungen att sticka hem, jag hade inga pengar på mobilen så jag fick fråga en gubbe om jag fick ringa på hans telefon^^
Haha, de fick jag. Då va han vid biblan så jag gick sprang dit. Gjorde väl egentligen inte så mycke, fast han skulle stjutsa mig på sitt styre, ofan han körde som en galning;o

Haha, stod vid fel hållplats när jag skulle hem osså så jocke fick komma och hämta mej, haha han blev nog jätteglad:D

Kan inte lägga in bilderna heller eftersom att jag lämnade min kamera och mitt HEADSET hos lisa, hur fan ska jag klara mig utan mitt headset?!

Kommentarer
Postat av: Lisa

du får väl skylla dig själv som inte tog med det?

2010-08-19 @ 16:44:07
URL: http://lisawigortssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0