min hals:(

buhu, har så sjukt ont i halsen jag typ dör eller nåt? Oh fet glöm att jag tänker va sjuk idag, inte för att jag inte vill va hemma och sova men de är faktiskt andra dagen i skolan och kommer jag inte idag så måste jag typ gå själv sen..dah? haha, vi börjar i alla fall inte förens vid 09:00 men ska in till Lisa innan för smarta jag glömde loggboken och schemat hos henne igår, så himla typsikt mej!

plus att jag måste lämna tillbaka några böcker på biblan som jag typ lånade för 3456787654 år sen. måste typ betala 500 om jag inte gör de denna veckan:(

menmen måste rusa nu om jag ska hinna med allt som ska göras innan skolan börjar;)



herråh,

Kommentarer
Postat av: Nathalie

godmorgon:D Hur mår du idag? förutom att du har ont i halsen:)

2010-08-25 @ 07:56:20
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0