lär känna mig bättre.

Du heter: Linnea Roslund


Låt som när du är ledsen sörjer till: Många olika låtar, typ "mockingbird" och "blvd of broken dreams"
Beroende av: Musik, mobilen, datorn, Pontus & Lisa:D

Vad tror folk om dig? Inte en aning.
Stämmer det?.. Det folk tycker om mig som aldrig träffat mig stämmer oftast inte.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon utav nån konstig anledning..?

Hur imponerar man på dig? de beror helt på personen;)

Brukar du skratta för dig själv? Yes, typ alltid är som jag är. hehe..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "puss(L)"
Var bor du? på en ö och i lindsdal...:(
Trivs du där? nej!!

Hur svarar du i mobilen?
"nej?"

Vem ringde du senast? som svarade? ingen aning?

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:"ringer snart"

Antal timmar sömn inatt: Inte en aning, alldeles för liite!

Sov du ensam: typ

Brukar du komma i tid: haha ibland.

Hur känner du dig nu:
trött men lycklig!

Vanligaste färg på dina kläder: svart och grått!

Vad tycker du om fötter:va e det för fråga?

Vad saknar du:
snarare vem, Pontus!!!

Hade du en bra kväll igår: Jadå, helt Okay!

Favorit dryck på morgonen: Juice!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Om det är helg så varierar det, skola så runt tio - elva :)

Är du blyg? jag är nog så oblyg man kan bli!:D

Sysslar du med någon idrott? Nej inte längre..


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nje, vet inte riktigt.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: sova, haha vad tråkig jag verkar!

Är du nöjd med ditt liv: Det varierar från dag till dag, men oftast är jag väldigt nöjd!

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte, men jag får oftast det jag vill!

Vad gör du i morgon:
skolan sen vet jag inte?

Vad är det värsta du vet? Spindlar, falska människor och killar som behandlar tjejer som skit!

Har du bra vänner och äkta vänskap? mh..
Vad är det finaste du fått?vet inte rikitgt,hehe(a'

någon speciell dag du minns: Finns många speciella dagar..typ

Du samlar på: hemligt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
ja, vem ska jag ringa?

När grät du senast: i söndags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
skulle jag skriva de här så skulle de bli ett jävlans liv!
Vill du gifta dig: nej, ändrar mig säkert om typ 50 år;)

Vill du ha barn: nje, faktiskt inte!


Är du musikalisk? älskar musik de är typ de jag lever för men haha är inte speciellt musikalisk:s

Vad dricker du helst när du är törstig: COLA!

Bor dina föräldrar tillsammans: nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja!

Biter du på naglarna: Jag gjorde, men nu har jag insett att det är så jävla nasty, så nu har jag långa naglar eller okej hyffsat långa (a)

 

de va väl skitroligt? nej, men sånt som kommer om linnea har tråkigtD:


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag mår bara bra;D vad ska du göra ikväll snygging?:D

2010-08-25 @ 19:30:57
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: daff

sjukt bra skrivet, du är duktig

2010-08-28 @ 00:01:14
Postat av: daff

jag

vet vem din pappa är, han är fett hård

2010-08-28 @ 00:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0