jag höll verkligen på att dö eller nåt igår!

haha ja, jag satt här vid datorn och chattade med jäävligt kul people och så kollar jag åt sidan på väggen som är ca. 20 cm ifrån mej.. Och jag får se typ världens äckligaste och största missfoster....en spindel alltså, men de  fattar man om man skriver missfoster.. Buhu, jag trodde helt seriöst att jag skulle dö! Jag har sån jääävla fobi för spindlar så de är inte sant!

Mitt hjärta stannde typ eller nåt? höhö, så jag fick brottom till trappan och ropa på jocke så att han fick komma och döda den, fast vågade inte sitta vid datorn mer, kunde ju finnas fler eller hur?



jag lovar jag satt och blundade när jag sparade denna äckelbilden& den raderas från datorn så fort jag lagt upp inlägget!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vinnaren är nu utsedd!

Allt bra med dig idag?:)

2010-08-18 @ 11:57:12
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0