jag är så jävla förbannad!

jag är så jävla förbannad alltså!

För de första, bara för att jag är med lite äldre människor eller folk som ni inte gillar, så betyder de förfan inte att jag inte tar ansvar eller gör knäppare grejer än vanligt! Jag har mina vänner och jag kommer fan inte bli någon jävla knarkare som bossesvamp eller vad han heter bara för att jag inte vill va en tråkig blyg tönt! FYFAN JAG BLIR SÅ LACK!

ah går inte riktigt att förklara hur jag menar, men jag är förbannad men de kanske ni förstod?

oh juste, är de inte viktigare för dig att jag vill stanna än att jag blir tvingad?


bilden är fin(L)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahahha, bästa på länge alltså!



BOSSESVAMP? :P

2010-08-22 @ 22:23:39
URL: http://lisawigortssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0