Ge mig ett liv som i en film någon?

Åh, varför kan inte livet vara som i en film?
Liksom, alltid i filmerna om man mister en vän eller blir olyckligt kär, alltid så löser de sig på slutet, att vännen kommer tillbaka eller att den man älskar inser att han/hon älskar en tillbaka.. I en film löser de sig alltid på slutet!

Kanske de gör i livet också, fast de är inte som i en film att slutet är lika med när de gått ca.1 och en halv timme sen är alla lyckliga i resten utav liven, om man ska vänta tills slutet av livet så tar de flera år och om man då blir lycklig så är livet ju ändå slut precis när man hittar lyckan, fan vad förvirrad jag är..?!

help me out of this typ?


vet inte varför jag valde denna filmen som exempel har inte sett på den på jättelänge, men de är precis de jag menar, han blir olyckligt kär hon är olycklig pga. familjen allt löser sej efter en timme och 40 minuter liksom..



Why do I feel so alone when I no I'm not?

Kommentarer
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: jo,jag skulle gärna kunna komma upp till kalmar & fota :) Lisa ville med så kanske man kan ta båda tsm? :D

2010-08-17 @ 22:44:32
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: claudia

jag gillar din header :)

2010-08-18 @ 08:03:26
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0