Awseome dag?

japp, så jääävla awseome! Jag Pontus och Zoe ägde ut ungefär hela stan idag! Så jävla underbart kul!
Jag lovar, länge sen jag hade såhär kul! va typ ute på nån träsak mitt i vattnet och satt där(a'
Där blev det ju kidnappning, förökning och tältning^^

Vi hade jättekul iaf sen kom Petra dit. Ochså kul, fast ja e lite lack på dej för de där med colan;) Åkte hem vid ca. 8. dom timmarna kommer jag komma ihåg säger jag alltså! Haha, annars kom jag hem för ca. två timmar sen, är skithungrig. men jag orkar inte gå och äta..(a'

har ingen usb-kabel här glömde den + kameran hos pappa, segt!

Ni får ha de så bra, ska inte trötta ut er med längre texter än såhär:D

gammal bild på de.


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0