asså jag blir seriöst galen!

jag orkar verkligen inte med dehär längre! De blir inte bättre, tvärt om, de blir bara värre!
Jag har bestämmt, de är ett stort jävla steg som förmodligen kommer gå åt helvete, men jag ska fan försöka!
Står inte ut med skiten jag får ta emot i utbyte mot ingenting.

Du ber mig avstå från saker jag kanske vill. Du får mig att känna mig helt jävla värdelös!

Du lägger in massa inlägg om mig på din blogg men om jag gör de, då blir de ett jävla liv! Jag ångrar mig som innisatan när jag bara tar emot, glömmer och förlåter. jag ångrar mig jag ångrar mig jag ångrar mig!

om jag bara gjort rätt från början och bara skitit i de, om jag bara lyssnat på dom råden jag har fått.. Tänk hur jävla långt fram på vägen jag hade vatt då alltså!

Du klagar hela tiden på att jag aldrig kan nånting, fattar du inte att jag ägnar i stort sätt hela min lediga tod som jag kan med dej?

oh jag ska säga dig sanningen,  jag kan gå på stan imon som är så himla viktigt för dej. men faktiskt, så tror jag inte att jag vill, har annat för mej.

en sak till, be inte om nån ny chans, har redan gett för många.


Sanningen är hård gumman;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0