miwhi!

chääääääänare.

Nu är det då onsdag, eller ja det har vatt det ett tag men iallafall..
skolan varsom vanligt seg, haha jag längtar lite efter att vi ska sätta igång med biologin, jag lovar.
med vår klass kommer det att bli så jävla awseome! hihihi!

hihi, jag och lisa har bytt språk nu också, till tyska. för franska är ju så otroligt jävla segt!
men efter det så slutade vi och vi gick hem till lisa, vi gjorde inte så jätemycke, jag  mest kollade på lisa när hon skrattade åt nån jävla översättningssak på google?^^

Vid 4 så kom K1(<3) in till stan och vi mötte upp honom, faan vad jag saknat honom!
så vi skatade lite och sånt..sen kollade vi på lisas boxning sen åkte jag hem(a'''

kul inlägg? jag vet.




Kommentarer
Postat av: k1

hahahahahah älskar bilden älskling , och älskar dig me :)<33333333333333333333 (L)(L)(L)

2010-10-06 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0