huvudvärk..

hello sötnosar:)

jag som inte trodde det kunde bli värre!
men damn vad fel jag hade! Jag lovar, om jag rör mitt huvud nu så kommer det att sprängas!
Så därför gör jag det inte...

anyway, 
Har verkligen inte gjort någonting idag! Imorgon ska jag träffa Zoë, de blir väl nice antar jag, vi får hoppas på att solen skiner mer imorgon än vad den har gjort idag! Andra planer i veckan..

Måndag: fortsätta att inte göra nånting!

Tisdag: Träffa zoë då alltså.Kristin ska kolla på en kattunge vi ska köpa:)

Onsdag: Inget planerat än så länge, men hoppas att det händer någo nice i alla fall:)

Torsdag: Åka till stugan.. Hoppas att någon trevlig typ kan följa med och underhålla mig i ett par dar:)

Fredag: Va på stugan med den eventuella trevliga typen+ familjen.

Lördag:
Åka hem ifrån stugan, kanske träffa Lisa en stund innan hon överger mig för Göteborg:(

Söndag: Innngen alls inplanerat, men kanske träffar någon och så åker jag säkert och badar, ja, något kul får man ju hoppas på;)

Sen nästa vecka så SKA jag och Zoë till jätteröv!

Alltså, det blir nog bad update i alla fall nu i veckan. Men ni får ha det bra!


Ni får en bild på katten sen btw. så det blir jag som får bjuda idag med;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men då är det försent för "jätteröv"

2010-07-06 @ 20:14:59
Postat av: Lisa

ahmen, vadå överger dig för göteborg?

jag kan väl inte hjälpa att du inte kunde följa med..

2010-07-06 @ 20:58:53
URL: http:// lisawigortssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0