stort behov utav en ny dator!

Nu orkar jag inte med den här sega datorn längre! Jag blir galen!
Jag vill ha en bärbar computer. Ingen stationell! mamma& pappa, ge mig!

Anyway, så har jag nyss duschat och fixat mig och lite så... Håller på och funderar på vad jag ska ge zoe på hennes födelsedag, hon fyller år typ imon?! Så har ingen som helst aning om hur jag ska hinna med det? Just nu är ett perfekt tillfälle att önska att man bodde i stan.


Och nu, en varning, för jag tänker tjata på en viss person, du vet vem du är:

-FIXA DIN TELEFON!

haha, lägger alltid in så opassande bilder, men de e så tråkigt med bildlösa inlägg!

Uäek, längtar till lördag, då jävlar! 

Och bara som lite vanlig btw information, jag är på ett sätt glad att jag inte följde med till Göteborg, men ingen anledning som nämns i bloggen(a)


Vet egentligen inte varför jag gjorde ett så almånt ointressant inlägg, menmen..

Kyss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0