nnnnovacaine!

novavaine, med green day är låten som spelas upp gång på gång i mitt huvud just nu.



Ueäk, sitter hemma hos farmor med hennes dator för vår idiotkn*llade dator funkar inte hemma, har nå jävla virus:/ whatever, jocke håller ändå på att vixa det nu, så kan nog räkna med att kunna sitta hemma imon(a'

Asså jag får panik, jag har fan inget att göra! Och jag är en sån männsika som måste göra något hela tiden!
Annars går det fan inte! okhej, känsliga varnas nu, för nu får jag ryck:


-fans jävla helvetes fitta jag har så jävla fucking fuck tråkigt ååhh det går inte jag hatar att ha såhär jävla fans kuk fitt jävels trööök!!!!! FUCKFUCKFUCKFUCK!


TTYT- talk to you tomorrow.



Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej, söt blogg!

Men måste du svara i din blogg hella tiden? Det är jättefult när tjejer svär det låter inte alls fint eller tufft!!!

2010-07-24 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0