nasty!

Jag hatar att åka buss!(fast jag gör det, är alltså inte rädd för att göra det som vissa andra..)
Whatever, jag verkligen hatar det!  För det första så finns det alltid jävligt äckliga männsikor där, som alltid måste sätta sig i närheten! Dessutom ska alltid alla busschaffisar va otrevliga dom hade ju typ en slogan förrut som löd
"sveriges trevligaste busschauförer" haha, vet inte om man ska skratta eller gråta!;)

Och om man verkligen inte orkar fixa sej utan bara går upp sätter upp håret mitt på huvudet och tar på sej ett par mjukisbyxor och en pappatröja så ska alla glo när man sitter där på äckelbussen! Nasty!



ah, och bussen är alltid svettig och ac;n fungerar aldrig!


nu vet jag inte varför texten blev såhär, men whatever orkar inte fixa med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0