min bild utav en "fjortis"

-Lösnaglar, hårförlägning, för mycke smink, uringade tröjor, korta kjolar, högklackat.....Så fjortis eller hur!

Naeh, inte direkt! Inte enligt mej i alla fall, jag menar..

en fjortis kan lika gärna vara en tjej med glasögon, inget smink, tröja med krage upp till hakan, byxor upp till navlen osv.. Vem har sagt att hon med hårförlängingen ska vara en fjortis..? Det finns ju inte direkt nån exakt bild av en fjortis, men man måste ju liksom inte ta förgivet att en fjortis ska vara hon med  hårförlängningen..!

Det är så synd, för när man tex söker på "fjortis" på google på bilder så kommer det bara upp bilder på sminkade och vågat klädda tjejer..

Efter vad jag har hört så är fjortis en tjej med bitchig attityd som tror att hon är cool för att hon springer runt och skriker på stan och blir stupfull varje helg, och det kan ju lika gärna vara den tjejen med byxorna upp till navlen eller hur..? Jag bara säger:

-Fjortis är ett beteénde inte en stil!

Så sluta hacka ner på dom som bryr sej lite om utseéndet va? Kan man inte få ha intresset smink lika gärna som man kan ha intresset hästar?


Så alla s.k.l "fjortisar" där ute stå på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag håller me, för asso, jag ska börja i en ny skola..

och där så kallar nästan alla killar mig för fjortis.

men dom har ju lixom bara träffat mig en gång, och jag prata ju lixom nt ens me dom..?

för dom tänkte bara på hur jag såg ut :( <3

2010-07-02 @ 10:37:25
URL: http://hannakarrstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0