mår lite bättre:)

Tummen ner för att Lisa har åkt hem, men tummen upp för att jag har varit på sjukhuset igen, och äntligen fått antibiotika! Kanske kan mina öron bli bättre nu?.. Får hoppas på det!
Haha, det är så typiskt, jag lyckas alltid bli sjuk på somarloven! Förra året var det "förkyldning i magen"
Usch! Men nog om det..


Igår var ju jag & Lisa på haga park först ( där hennes farmor hade husvagn)
Vi hyrde sån där cykel som man sitter två i ni vet..?
Sen cyklade vi till min stuga och gick ner och badade, med min älskade gummibåt;)
nej, men den är gullig! Men Lisa fick köra mig hela tiden, för annars drog vågorna iväg med den..och mej!
Och hon sov här inatt.

Imorgon är det Algutsrums marknad, jag ska gå dit, lisa kanske ska med? Det är sånt man märker;)
Vilka träffar man där? Det gamla vanliga ölandsfolket eller?

Kissies to you;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0