kärlek på olika håll..

detta inlägget är tillängnat allt & alla som jag älskar, men som jag oftast glömmer att tala om för dom.
te.x

pappas familj
, det blit s¨fel hela tiden, vet inte riktig vad som har hänt!

Men även om vi försöker, vi börjar bara bråka igen!
 

Jag blir bara så arg! Jag blir så irriterad! Men pappa, du vet väl att jag älskar dej..?

Och mammas familj, jag älskar er också! mamma, vi bråkar också en del, men det löser sej ju oftast?
jag vet att jag brukar säga att jag vill att du ska vara som andra mammor, men det är bara ibland, för jag älskar din personlighet! Så underbart rolig är du! Jag älskar dej, jag är lite bättre på att säga det till dej, kanske är det för att du är min mamma?

Farmor&Farfar, ni är underbara männsikor! Farmor, du ger mig allt det jag vill ha, hoppas jag är tacksam nog!
Jag vet faktiskt inte vad som har hänt emellan oss? Förrut, det var en helt annan sak! Vi kunde prata om det mesta, jag vet inte vad som har hänt nu, men det är väl ganska okej i alla fall? farfar, du är jävligt cool!
haha, du är en sån person jag kan skratta med! Dina skämt är oftast tråkiga, men själva du är rolig!
Jag älskar er, och farmor fortsätt med dina sms, dom får mig oftast på glatt humör!

mormor&morfar,ni lever inte ihop längre, men ni har väl ändå väldigt bra kontakt? Mormor, jag fattar verkligen vad mamma har fått sin humor ifrån! Du är nästan precis lika dan! Du är jävligt rolig när du håller på att försöka undvika alla farliga baciller.. Den bästa mormorn som finns! Morfar, jag älskar dej! du är så underbar! Har alltid ställt upp för mej och allt sånt, och jag kommer alltid att vara din "medecin" som du kallar mig ibland:)

lisa, du är inte precis en utav mina släkingar, men jag älskar dej så otroligt mycke i alla fall!
Kan inte fatta att det var som det var förrut, jag var påväg att förlora dej, nu är jag jävligt glad att jag inte lät det hända, och att jag tänkte till istället! För jag är sp glad att jag har dej! Vad det än är, så kan du alltid komma till mig! För så som du har ställt upp för mej, så vill jag ställa upp för dej med(L)

hemlig person, jag kan verkligen inte säga vem det är, för det skulle bli så konstigt! Men du är den person som jag alltid har och alltid kommer att älska, jag vet egentligen inte varför, du har inte alltid varit så speciellt schysst emot mej, men jag är väl blind för det? kanske är jag dum, men jag älskar dej hemlig person(L)

Det är många fler som jag skulle vilja skriva om, men jag vet inte riktigt hur?

avlutet på kärlek på olika håll, men låååångt ifrån slutet på kärleken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0