JAG BLIR GALEN PÅ DENNA DATORN!

AAAHHH! Nu ville jag ju lägga upp bilderna från ölandskarusellpark, blev en del crazy pic!
men, som jag skrev igår så är datorn kn*llad. Pappa orkar inte fixa den, och fan!

i alla fall, det va jeffligt kul på ölandskarusellpark idag med babe! Haha, vi är lite töntiga för första gången som vi åkte spöktunlen så va vi typ rädda så vi satt i varandras knä och skrek.. Haha! alla glodde på oss
-attentionwhore!

Ska kanske hem till babe imon och sova där, det beror på om min pappa är snäll?...(a'
Och jag hoppas det eftersom jag mer eller mindre har lovat & Lisas pappa har bokat bord på någon resturang, haha lite pinsamt om jag inte kan nu! Så pappa, gör mig en tjänst!




fan jag blir galen på denna datorn!




TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0