www.felsms.com

haha, så sjukt kul, olika people som råkat skicka sms till fel personer..

te.x.

Till: Pappa
Sms: Såg inte dig på gayparaden igår. Jag hade tighta läderbrallor på mig, du hade blivit kåt om du sett ;)
Svar: Fan lägg ner det där Tomas

Förklaring: Skulle skicka till en gay polare men min pappa fick meddelandet istället. Shit stackars pappa. Men han börjar snart acceptera min läggning :/

/Tomas

.................................

Till: Brorsan
Sms: Jag vet att det är fel. Totalt fel, men jag skulle vilja ligga och kyssas med dig i natt.
Svar: Du skrämmer mig nu.

Förklaring: Skulle skicka till en kilkompis som jag känt sen jag var liten. Nu har jag blivit kär i honom och vill vara mer än kompis.

..................................
Till: Brorsan
Sms: Faan vad jag hatar dej ditt äckel!
Svar: Ääää? Är det här för att jag åt upp din choklad? :0

Förklaring: Skulle skicka till min ex kille men kom till min 10 åriga brorsa som tydligen ätit upp min choklad ;)

...................................


http://www.felsms.com/search?updated-max=2010-07-18T18%3A55%3A00%2B02%3A00&max-results=5


hahaah, omg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0