vill inte att de blir så igen..

har en känsla, som jag känner igen allt för väl.

 Förut, lite innan jag började blogga så mådde jag rent ut sagt skit!

Jag va typ nere i nån slags deppresition? Kunde inte sova låg vaken i flera timmar och tänkte, och när jag väl somnade så grät jag mej till söms..Varje dag i skolan gick jag med mina skl. "kompisar" som jag egentligen tyckte va skittöntiga och tråkiga, men hade fan inga andra att va med.. Ahja, whatever, vill bara inte att de ska bli så igen!

Känns som att allt gått åt helvete igen, även om de inte är nånting som gjort de? Har väl de mesta skulle  jag tro, bara de att de inte är som vanligt längre, känner mig så himla tom inombords och känns som att livet inte har nån mening alls..!

jag vill verkligen inte gå ner i den här deppresitionen eller vad de kallas nu igen. aldrig mer!men de känns som att de är precis de som håller på att hända.


Fan jag orkar inte med livet om de ska fortsätta såhär!



why do I feel so alone when I know I'm not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0