sorry för updaten men shit!

Haha, som jag skrev så skulle jag alltså slagga över med pontus och peter och zoe, men när ja kom in till stan så skulle zoe sova hos sin mormor så de blev bara jag pontus och petra, och när dom kom så kunde vi varken sova hos mig eller petra och pontus ville inte sova hos sej. haha! Men så blev de för linnea får typ alltid som hon vill;)
lägg på minnet att jag skrev TYP!

Ah, de va galet! jag och pontus flummade till ungefär 5 på morgonen och petra kollade igenom allas mobiler, haha. han va inte på flumhumör:p Men sen stack jag in till stan för ja skulle till zoe och pontus skulle komma lite senare..

När jag va vid sjukhuset med bussen så hoppade jag av även om jag inte hade nån aning om vart jag skulle av eftersom att hon va hos sin mormor, så jag gick till södercentrum och hade tänkt hitta till magganplan därifrån, men som dom flesta vet så har jag världens bästa lokalsinne så efter 30 meter ungefär hade jag gått vilse:/ så zoe fick leta reda på mej:D

Sen gick vi runt lite och vid halv 4 ungefär så gick vi in till stan och träffade pontus. Så flummade vi ganska länge sen kom sebbe också men så fick han punka på cyklen så hans mamma fick hämta honom.. Så fortsatte vi att flumma.. Kom nyss hem alltså, så..vad har ni gjort i helgen? tell me!


suddig bild men iallafall,
jag och petra på bild btw;)


flummigaste bilden på länge, men de skiter jag fakitskt i!


ha de, vi hörs eller nåt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0