love N hate



"hitta" nya band(y'
De är typ amazing..!haha, speciellt för mig som älskar musik. Seriöst skulle inte kunna leva en dag utan att lyssna eller spela musik!green day kommer alltid va mina favoriter med de är ändå en fet hiss på att hitta nya band, hur bra är te.x inte broder daniel, d-a-d, eminem dre.dre eller paramore?



att mina gratis sms snart är slut:(
alltså jag har nåt abonnomang som gör så att jag får 189 spänn i månaden + 3000 gratis sms.
nu är de den 19;onde och jag har 1 spänn kvar och 750 sms kvar..? åh, hur fan lyckas jag?
smsen kan jag förstå men jag ringer väl inte mycke?


kan inte komma på mer att hissa eller dissa, så lev med det;)

hörs eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0