In the end, it doesn't even matter.

Jag vet varken ut eller in.. Vet inte hur många vänner jag har kvar, inte en aning om vilka som gillar mej och vilka som är arga på mej? Jag måste få reda på hur allt ligger till, för jag har inte en aning om hur jag ska beté mej längre, eftersom att jag inte vet hur alla andra ser mej, åh detta låter bara konstigt, men jag vet inte hur jag ska få ur mej allt.. Egentligen så skiter jag i vilka som gillar mej och inte, gillar dom inte mej så är de som som går
på en fet jävla miss.
bara det, jag vill inte känna mig hatad heller, vilket jag har gjort dom senaste åren! Och jag kan lova, det har inte bara varit en känsla jag haft, utan det har dom de gäller inte varit blyga att visa det.

Jag hoppas bara att allt kan ordna upp sej nu, att jag ska sluta bråka med mina bästa vänner, och att alla kan insé att jag inte är en självupptagen och kallhjärtad tjej som jag har fått ryktet av att vara, jag vill att alla ska insé vem jag är!

Fine, jag har begått en del misstag, men det har jag fått ångra också! Men det betyder inte att jag gör dumma saker och ställer till de för mej hela tiden, det händer, det gör det! Men det är inget jag rår för, jag gör som många andra
-gör först, tänker sen.

Jag vet egentligen inte varför jag skriver det här, vad jag får ut utav det? men det känns bra att bara skriva, även om ingen orkar läsa igenom de..Vet inte heller vad jag menar med inlägget, vill bara säga typ  att jag är inte speciellt lycklig över saker jag har gjort heller, jag vet jag har sagt det förrut, men det har hänt så mycke efter de.

har börjat fundera på såna frågor som man mest hör om på film, "varför finns jag?" "vad är meningen med livet?"
Jag ha ingen aning! Men det får gå som de går, det blir nog bra till slut..

in the end, it doesn't even matters!


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0