22 dar tror jag?

Hmm, tror det är 22 dagar innan skolan börjar? Vet ifan om jag vill eller inte?
inte för att jag längtar efter skolan, men jag börjar bli rätt lack på sommarlovet(a'

fan ska man göra liksom? "bada" säger dom flesta, men shit! hur jävla varmt är de i vattnet egentligen?
Och vad ska man göra i vattnet då? Bada är inget för mej!

Dessutom känner man alltid sej så jävla nasty på sommaren, går runt helt ofixad och otvättat hår, usch!
Fast det är ju inte speciellt kul med massa läxor och onödiga ämnen heller! Öhh, vet inte vad jag vill!

Och bara efter typ tre dar så måste man ta på sej äcklig klänning och stå och smila upp sej på pappas och kristins bröllop. Sen ska dom ha någon fest med typ 100 pers till, ska inte va med utan drar hem till någon annan!

någon som lägger märke till att jag är ovanligt ful på bilden?


TTYL

Kommentarer
Postat av: Alva

Tack så mkt =) Din var också fin! =)

2010-08-02 @ 13:03:02
URL: http://candiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du ofta här eller?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0